Olemme ylpeitä yli kahden vuoden ajan jatkuneesta yhteistyöstämme luovan kumppanimme Bob the Robotin kanssa. Saamme jatkuvasti ilahtua Bobin kekseliäistä ja proaktiivisista ideoista, joita syntyy enemmän kuin osaisimme pyytääkään. Näiden ideoiden avulla pyrimme lisäämään näkyvyyttämme ja houkuttelemaan yhä enemmän asiakkaita.
Yksi yhteistyön onnistuneista esimerkeistä on viime syksynä toteutettu Levi Viral Cup -kampanja, jossa joukko tunnettuja vaikuttajia kisasi viraaleimman somevideon tittelistä. Levi Hotel Spa Resortissa kuvatut videot tavoittivat yli 63 % Suomen väestöstä, ja videoiden yhteenlaskettu katseluaika oli 850 000 minuuttia eli 1,6 vuotta. Myös huonevaraukset kasvoivat kampanjan aikana yli 103 %.
Kampanja on myös niittänyt menestystä markkinoinnin kilpailuissa: se palkittiin Grand One -kilpailussa vuoden parhaana somekampanjana sekä Nordic TikTok Ad Awards -kilpailussa vuoden parhaana brändikampanjana.
Odotamme innolla, mitä kaikkea tämä yhteistyö vielä tulevaisuudessa tuo tullessaan.